Veckans träning

2018-10-29 @ 17:33:53
// Mon - Back & biceps, Tue - Chest & triceps, Wed - 6,7km walk, Thu - Legs & butt, Fri - Back, Sat - Shoulders & abs, Sun - Legs & butt. Another week with lots of energy! Except during wednesday, therefore a cosy autumn walk instead. Best gym sessions of the week were during the weekend together with my love <3 
Taggar: träning, veckans;
Kategorier: Veckans Träning 1


Follow on Bloglovin
Kommentar:
#1: Melinda
2018-10-29 @ 20:19:18

Hej Linn! Vad skulle du rekommendera en otränad tjej att göra för träning? Har inte tillgång till gym utan endast barnvagnen, hemmet och att vara utomhus! :D Älskar din blogg och alla tips <3

Svar: Hej Melinda! Vad glad jag blir, tack snälla! Det finns hur mycket som helst du kan göra med kroppen utan redskap! Överkropp är väldigt enkelt att träna på bara kroppsvikt, benen kan vara lite svårare att få till bra pass med (stark muskel, behöver mer belastning) men explosiva hopp, enbensövningar osv är grymt. Och är du ute och går med barnvagnen, gör lite utfall medan du går, stanna till och gör upphopp, det finns hur mycket som helst man kan göra för att göra det lite roligare :D Kommer lägga upp lite tips på hemmaövningar med gummiband under nov, håll ögonen öppna efter det inlägget :* Kram <3
GoForFit

Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Follow on Instagram Follow on Facebook


Translate this blog:

mytasteswe.com

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Arkiv

2018:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

2017:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0