Veckans träning

2018-10-22 @ 16:18:24

// Mon - Legs & butt, Tue - Chest, Wed - Back & biceps, Thu - Legs & butt, Fri - Rest, Sat - Rest, Sun - Legs & butt. BOOM! Three leg sessions in one week - we like! A nice week with a good balance between workouts and rest. 
Taggar: träning;
Kategorier: Veckans Träning 1


Follow on Bloglovin
Kommentar:
#1: Therese
2018-10-22 @ 20:17:23

Du har lagt upp dina benpass förut vid något tillfälle men hur planerar du passen när du tränar tre dagar i veckan?

Svar: Det är sällan jag kör tre pass i veckan just för att det inte brukar bli tillräckligt med återhämtning. Denna veckan återhämtade sig kroppen tillräckligt snabbt för att kunna klämma ihop tre benpass. Det är alltså inget jag planerar i förväg för att "lyckas med". Alla mina träningsveckor som presenteras på bloggen är alltid förgående vecka, jag har ett ungefärligt schema, men går alltid på dagsform och vad jag känner för :)
GoForFit

Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Follow on Instagram Follow on Facebook


Translate this blog:

mytasteswe.com

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Arkiv

2018:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

2017:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0