Butt Killer đŸ’„ Övning för rumpa

2018-01-03 @ 18:31:00
Har ni kommit tillbaka till rutiner Ànnu? Jag gissar att de flesta nyligen hoppat tillbaka till jobbet efter julen och nyÄr med god mat, umgÀnge, festande och slappande. Hur har det sett ut med trÀningen för er del under ledigheten? TrÀnat, inte trÀnat, precis kommit igÄng? SjÀlv har jag blivit sjuk och har inte kunnat sÀtta min fot pÄ gymmet i över en veckas tid. Halsont, snuvig och feber fram och tillbaka.. suck. NÄja, för att peppa er (och ge mig sjÀlv Ànnu mer abstinens, haha!) bjuder jag pÄ en övning för rumpan!
Benlyft med pilatesboll! En övning jag slÀnger in dÄ och dÄ för lite variation. Jag blir alltid överraskad med trÀningsvÀrk dagen efter och det fÄr vi vÀl ta som ett bra betyg! En övning jag föredrar att lÀgga mot slutet av passet för att verkligen pusha ut de sista krafterna i baksida! Utförande: Placera en pilatesboll mellan fötterna och lÀgg dig pÄ mage över en lutad bÀnk. Lyft sedan fötterna och knip Ät ordentligt i högsta lÀget (gÄ gÀrna högre Àn sista bilden ovan) och hÄll positionen nÄgon sekund innan du kontrollerat ÄtergÄr till utgÄnslÀge. Happy gymin'! 
// A great exercise for your butt! 
Taggar: benpass, rumpa, styrketrÀning, trÀning;
Kategorier: Vardag 4


Follow on Bloglovin
Kommentarer:
#1: MALINDENISE
2018-01-04 @ 13:18:49

Vilket bra tips! :D

#2: Netti Starby
2018-01-04 @ 13:57:17

SĂ„ himla grymt tips! :-D Kramis

#3: Amanda
2018-01-04 @ 16:28:46

Åh du fĂ„r krya pĂ„ dig <3

#4: Hannah H
2018-01-04 @ 18:25:09

Vilket bra tips =) Jag brukar anvÀnda pilatesboll. Jag ska testa denna!

Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Follow on Instagram Follow on Facebook


Translate this blog:

mytasteswe.com

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

LĂ€nkar

Arkiv

2018:

01 02 03 04 05 06

2017:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0