Veckans träning

2017-03-20 @ 20:58:39
// Mon - Back & biceps, Tue - Shoulders & abs, Wed - Legs & butt, Thu - Chest & triceps, Fri - 4,6km run / PW, Sat - Back (deadlift session), Sun - Rest. Running? What is this? Me, who hates cardio? I need to work on that, maybe if I keep it up I can start enjoy it? Probably not, but, ey, let's give it a try ;) 
Taggar: träningsupplägg, veckans träning, veckoschema;
Kategorier: Veckans Träning 5

Kommentarer:
#1: Alice Malmström
2017-03-20 @ 21:37:58

Riktigt grymma pass! Måste fråga... är det här träningen du har utfört eller SKA göra? Jag brukar nämligen lägga upp på det jag har gjort men många misstolkar och tror att det är kommande schema haha...
sv: Ja fy, att bli sjuk är inte kul när man brinner för träning!!
Kram

Svar: Den jag GJORT :) Vecka 11, det är ju vecka 12 nu. Men mååånga misstolkar här också kan jag säga, haha! Jag planerar aldrig till punkt och pricka, föredrar att ta vilodagar när jag känner att det behövs osv, så hade aldrig kunnat planera exakt en vecka framåt hela tiden.
GoForFit

#2: Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI
2017-03-20 @ 23:14:46

Vilken bra vecka framför dig! :)

#3: Alice Malmström
2017-03-21 @ 13:19:25

sv: Jomen precis så är det för mig också! Det är mycket skönare att kunna göra det man känner för om kroppen inte är på topp! Ja mums allt va så gott! :D
Kram

#4: Bella
2017-03-21 @ 14:51:07

Älskar reflektionen haha, löpning är det bästa ju!

#5: Ninna
2017-03-22 @ 12:06:10

Huh tuff vecka du har. Säkert härligt börja löpa. är vädret bra finns det snö ännu(i Finland helsingfors nästan allt borta+5grader)

Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Translate this blog:

Arkiv

2017:

01 02 03

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0