5 Nyttiga Middagstips inför Helgen

2017-01-12 @ 16:38:23
NYTTIGA & PROTEINRIKA CRÊPESKöttfärsfyllda crêpes, en perfekt helgmåltid. Att använda proteinpannkakor istället för den vanligare sockerbombade varianten får vi en betydlgit näringsrikare måltid. Du hittar receptet HÄR.
// Healthy Mince Crêpes. Crazy delicious! You can find the recipe here.
 
NYTTIGT FREDAGSMYSProtein, näring & samtidigt läskande gott. Att duka fram hela bordet och mysa ned sig framför TV:n behöver inte betyda onyttigt. Här har vi istället fullt av näring i form av frukt och grönsaker som dippas i kvarg med dippmix. Ostbricka samt bättre chips i form av proteinchips från Quest Nutrition. Fredagsmyset är fulländat! Du hittar hela inlägget HÄR.
// Healthy "fredagsmys". Lots of snacks in front of the TV doesn't have the mean junkfoods, just check in this blogpost for healthy inspiration. 
 
NYTTIG, KALORISNÅLARE & FIBERRIK PIZZAPizza behöver inte vara onyttigt, här har vi en riktigt bra variant. Det är botten som är hemligheten, få kalorier och full av fibrer som mättar otroligt mycket. Jag har fått många lovord om detta recept, det blir en brödig botten som samtidigt har de där krispiga kanterna. Du hittar receptet HÄR. 
// Healthy pizza. It's the bottom that's the secret, my recipe contains less calorier but lots of fibers that make you feel fuller. You can find the recipe here
 
NYTTIGARE PASTA AV BÖNORNäringsrik & proteinrikare pasta. En favoritmåltid för många - pasta med köttfärssås, pasta carbonara, pasta med skaldjur. Listan kan göras lång. Genom att byta ut den vanliga pasta mot Nick's bönpasta så får du en måltid med betydligt mer näring, du kommer känna dig mättare och framförallt hålla dig mätt längre. Min favorit är pastan på sojabönor, enligt mina smaklökar t.o.m hundra gånger godare än vanlig pasta. Du hittar Nick's bönpasta HÄR.
// Healthy pasta made of beans from Nick's. You can find my favorite made of soya beans here
 
ROTFRUKTER & DIPP
Rotfrukter med hummus & guacamole. Hundra gånger näringsrikare än vanliga chips dippat i gräddfil, och makalöst gott! Testa! Du hittar receptet HÄR.
// Potatoes and carrots with guacamole and hummus. Recipe here.
Taggar: nyttig mat, nyttig matlagning, nyttig middag, nyttiga måltider;
Kategorier: Kost, Mat & Dryck Tips 12


Follow on Bloglovin
Kommentarer:
#1: Ljuva Julia
2017-01-12 @ 17:13:04

det ser ju verkligen uuuunderbart ut, veeeerkligen. JA TACK till samtliga alltså.

Svar: De är riktigt goda vill jag lova! :D
GoForFit

#2: Hannah H
2017-01-12 @ 17:53:34

Vad gott! =)

Svar: Otroligt! :)
GoForFit

#3: Maggan
2017-01-12 @ 19:26:21

Jättebra recept för mig 😀

Svar: Jaa :D
GoForFit

#4: Jonaz snyggaste bloggare
2017-02-23 @ 20:30:25

Ok

#5: Jonaz snyggaste bloggare
2017-02-23 @ 20:30:26

Ok

#6: maria
2017-02-24 @ 14:10:15

Mmm så underbart<<<3

Svar: Verkligen, supergott! :)
GoForFit

#7: Hanna Karlsson
2017-02-24 @ 15:23:11

Vilka bra tips! Jag tar allt tack, hehe. :-D

Svar: Haha :D
GoForFit

#8: Kattis
2017-02-24 @ 16:22:20

Så mycket gott!:D

Svar: Verkligen supergott alltihop! :))
GoForFit

#9: rememberthiis.blogg.se
2017-02-24 @ 19:47:52

Bra tips :D

Svar: Kul att du gillar det :D
GoForFit

#10: Imarginalerna.webblogg.se
2017-02-24 @ 22:38:22

Härligt att se att något som är nyttigt också ser riktigt gott ut! Mums! :)

Svar: Ja, nyttigt behöver absolut inte betyda tråkig mat. Nyttigt ÄR gott :D
GoForFit

#11: Karl
2017-03-02 @ 20:57:56

Vilka fina bilder! Tack för receptet!

Svar: Tack snälla! :*
GoForFit

#12: JUNITJEJ
2017-03-05 @ 13:35:15

SÅ mycket gott!

Svar: Supergott! :D
GoForFit

Powered by Jasper Roberts - Blog
Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Follow on Instagram Follow on Facebook


Translate this blog:

mytasteswe.com

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Arkiv

2017:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0