Övningar på Gymmet

2017-02-17 @ 16:06:23
Tips på övningar till olika muskelgrupper. Kanske något inför dagens gympass? Medan jag ligger och är sjuk (yep, det bröt ut..) kan jag alltid peppa er i träningen iallafall! Klicka på bilderna för att komma till respektive inlägg samt mer information om utförande ↓
Liggande rodd i kabel för rygg HÄR. // Lying row in cabel machine for back.
 
Donkeykicks i Smithmaskin för rumpa HÄR. // Donkey Kicks in smithmachine for butt.
 
Chins för rygg HÄR. // Chins for back.
 
Raka marklyft för baksida ben & rumpa HÄR. // Stiff deadlifts for hamstrings and butt.
 
Militärpress för axlar HÄR. // Military Press for shoulders.
 
Benlyft med pilatesboll för rumpa HÄR. // Reverse hyperextension with yoga ball for the butt.  
Taggar: gymma, gymmet, styrketräning, tips, tips övningar, träning, träningsupplägg, utförande, övningar;
Kategorier: Tips Träning & Hälsa 2


Follow on Bloglovin
Kommentarer:
#1: Ninna
2017-02-18 @ 17:32:21

Vilken otur att du är sjuk, jag med. Det slog magsjuka igår(norovirus antagligen)och det är så hemskt störande. Mådde lite bättre idag och skulle har haft lust och träna. Är det någon idé om man känner sig svag och inte orkar äta tillräckligt? Liggande kabel för ryggen har jag testat och den är Super!

Svar: Usch så tråkigt :( Krya på oss! Haha :) Lyssna på kroppen och känn efter, har du inte fått i dig näring och energi pga magsjuka skulle jag ta det lugnt :)
GoForFit

#2: Hannah H
2017-02-22 @ 18:18:45

Vilka bra tips! =)

Svar: Tack! :)
GoForFit

Powered by Jasper Roberts - Blog
Min profilbild

goforfitse@gmail.com »

LINN STRÖMBERG@INSTAGRAM:

Follow on Bloglovin Follow on Instagram Follow on Facebook


Translate this blog:

mytasteswe.com

Arkiv

2017:

01 02 03 04 05 06 07 08 09

2016:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2015:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2014:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2013:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

2012:

09 11 12
RSS 2.0